مهندس نسیانی خبر داد: رصد ساخت و سازهای غیر مجاز با تجهیز معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ به دوربین های سیار

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، به دوربین های سیار مجهز گردید.

شهردار منطقه۹ رصد سطح حوزه ی استحفاظی منطقه از حیث ساخت و سازهای غیر مجاز و اقدام بموقع پرسنل تخلفاتی معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ در پیشگیری و ممانعت از این ساخت و سازها را از اهم اثرات این اقدام برشمرد.

مهندس نسیانی خاطرنشان کرد: تجهیز لباس پرسنل تخلفاتی معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه۹ به دوربین های فیلمبرداری کوچک با هدف رصد آنلاین اقدامات پرسنل تخلفات به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه و همچنین تجهیز خودروهای پرسنل تخلفاتی به سیستم GPS  با هدف رصد آنلاین موقعیت جغرافیائی و مکانی خودروهای تخلفاتی، از دیگر اقداماتی است که در این راستا اجرا گردیده است.

به گفته ی شهردار منطقه، با توجه به وسعت سطح حوزه ی استحفاظی شهرداری منطقه۹، شناسائی نقاط مستعد ساخت و سازهای غیر مجاز و نصب دوربین های ثابت و رصد آنلاین این نقاط، جزو برنامه های منطقه برای ممانعت از تخلفات ساخت و سازها  می باشد که در آینده ای نزدیک این امر محقق خواهد شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۴/۱۸