پیام تسلیت شهردار منطقه۹ بمناسبت ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و قیام مردمی۱۵ خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه ی خرداد هر سال، یادآور نام و خاطره ی بزرگ متفکر عصر حاضرو احیاگر اسلام ناب محمدی در سراسر جهان است.

حضرت امام خمینی (ره) به یقین یکی از چهره های اثرگذار و بی نظیر در تاریخ بشریت است که در پرتو ایمان به خدای تبارک و تعالی و با الهام از نهضت سرخ حسینی، با اتحاد مردمی و مجاهدت های خستگی ناپذیر توانست  با انفاس قدسیه و رهبری توانمند خویش، ملتی را که در قعر ظلمت و تاریکی گرفتار گردیده بود نجات دهد.

سرآغاز طوفان انقلاب و نجات مردم نجیب ایران، از قیام ۱۵ خرداد سال۴۲ و ریخته شدن خون جوانان خداجوئی بود که خونهای پاکشان، تضمین کننده ی حیات سبزانقلاب گردید.

اکنون سی و یک سال از مصیبت جانکاه و جانسوز فراق رهبر و مقتدای مستضعفین جهان و غروب مردی که از دیار نور و تبار آل محمد صلوات الله علیه بود گذشته و ما هر روز بیشتر از قبل به ابعاد مختلف و والای شخصیتی آن بزرگمرد پی می بریم و در مسیری که او با اندیشه های ناب خود برای آزادی خواهان جهان ترسیم کرده گام بر میداریم تا با رهبری نائب برحقش به سرمقصد منظور برسیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد حضرت امام(ره) و شهدای والامقام قیام مردمی۱۵ خرداد، این ایام را به مردم انقلابی و ولایتمدار تبریز و آذربایجان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت توفیق در پایبندی و عمل به آرمانهای حضرت امام(ره) و انقلاب را به تمامی عزیزان مسئلت دارم.

بهرام نسیانی
شهردار منطقه۹ کلانشهر تبریز



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۱۵