شهرک خاوران میزبان نشست هم اندیشی شهرداران استان

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، در این نشست، دکتر علیخانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به ضرورت حرکت شهرداران استان بر مدار قانون اظهار داشت: خدمت رسانی گسترده به مردم طبق ضوابط و مقررات، بزرگترین رسالت شهرداری هاست.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم برنامه محور بودن شهرداران در اجرای امورات خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای داشتن منابع پایدار درآمدی و ارتقاء سطح درآمد شهرداریها و خودکفائی آنها و  همچنین طرح جامع کاری از مهمترین انتظارات پیش روی شهرداران است.

دکتر علیخانی افزود: برای مرتفع شدن مشکلات و همچنین پیشبرد و تحقق برنامه ها، تعامل و هماهنگی با دستگاهها در چارچوب قانون، از نکاتی است که شهرداران باید برآن توجه کافی داشته باشند و از این موضوع منحرف نشوند.

وی همچنین عزم جدی شهرداران دربرخورد با افراد سودجو  و برگزاری نشست های مشترک با مردم را برای تعامل هرچه بیشتر با مردم و حل مشکلات آنان با اهمیت دانست و اظهار داشت: ساخت و ساز شهری، نماهای شهری و بازآفرینی شهری از نکاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه شهرداران محترم استان قرار گیرد.

دکتر علیخانی خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که استان آذربایجان شرقی دارای شهرداران خوشفکر،خلاق و با تجربه در سراسر استان می باشد، و انشاءالله درنتیجه ی تعامل و استفاده از فکر و ایده های این نیروهای توانمند، شاهد پیشرفت و زیبائی روز افزون شهرهای استان خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه ی این نشست برخی شهرداران به بیان نقطه نظرات خود در مورد مشکلات حوزه ی شهرداری پرداختند.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۱۵