معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ اعلام کرد: تداوم طرح پایش سلامت دوره ای کارکنان شهرداری منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس آقاجان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، شهرداری منطقه  با رعایت تمامی بخشنامه های صادره از طرف سازمان بهداشت، تلاش داشته با فراهم نمودن امکانات لازم ضریب ابتلا کارکنان و مراجعه کنندگان به منطقه را در حد پایین نگه دارد.

وی افزود: در این همین راستا تست تب سنجی به صورت روزانه از کلیه کارکنان و مراجعه کنندگان منطقه صورت گرفته و در کنار آن توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده از دیگر اقدمات مربوطه محسوب می شود.

معاون مالی و اقتصادی منطقه اظهار داشت: طرح غربالگری سلامت و آزمایشات ادواری ، با هدف شناسائی ناقلین ویروس کرونا، و با همکاری اداره ی کل سلامت شهرداری تبریز، در بین کارکنان معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ تبریز انجام گرفت که در ادامه تمامی کارکنان ستادی این شهرداری نیز در این طرح شرکت کردند.

وی  با اشاره به اجرای دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی، و فراهم ساختن بسترهای لازم جهت اجرای فاصله گذاری هوشمند در این منطقه گفت: اقدامات پیشگیرانه و تلاشهای ارزنده ای توسط این شهرداری  بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح حوزه اجرا شده و همچنان تلاش می شود تا با شناسائی افراد و همکاران ناقل این بیماری مهلک، و یا افراد دارای بیماری زمینه ای، آنان را در مسیر صحیح درمان قرار دهد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۰۴