توسط واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۹؛ ساماندهی درختان و فضاهای سبز تفرجگاه بزرگ ایل باغی

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس نسیانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: هرچه بوستان ها و فضاهای سبز توسعه می‌یابد؛ لزوم پیش‌بینی های مورد نیاز برای نگهداری اصولی و ایجاد زیرساخت های لازم در آن بیشتر می شود.

مهندس نسیانی افزود: وجود فضای سبز در یک شهر یا منطقه، یکی از عوامل نشاط و شادابی در شهروندان آن است و افزایش شهرنشینی اهمیت بوستان ها و گیاهان سبز را در فضاهای عمومی به طور چشمگیری افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه درختان از عناصر مهم در فضای سبز عمومی است تصریح کرد: در ادامه نگهداری از بوستان های سطح منطقه عملیات کند و کوب و کودهی درختان ایل باغی با هدف تنظيم و تقویت بافت خاک این تفرجگاه بزرگ توسط سبزبانان منطقه در حال اجراست.

شهردار منطقه اظهار داشت: همچنین به منظور حفظ و شادابی فضاهای سبز این محل عملیات وجین، گل کاری پاییزی و اجرای طرح های مختلف با شن و چیپس چوب های رنگی توسط واحد فضای سبز منطقه صورت می گیرد.

گفتنی است: تفرجگاه بزرگ ایل باغی از جمله بوستان های بزرگ شرق تبریز که در راستای توسعه و نگهداری آن و با هدف صرفه جویی و مدیریت بهینه منابع آبی، عملیات توسعه و اصلاح شبکه آبیاری قطره در آن انجام شده است.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۰۴