کاشت بالغ بر ۲۴ هزار اصله نهال در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: سیاست  شهرداری منطقه۹ در حوزه ی فضای سبز، نگاه توسعه ای است و به همین جهت تلاش دارد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در سطح منطقه نسبت به این مهم اقدام نماید.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون ۲۴ هزار اصله درخت و درختچه در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ تبریز کاشت شده که با نظارت واحد فضای سبز منطقه نسبت به نگهداری اصولی آنها اقدام می شود.

مهندس نسیانی افزود: عملیات نهال کاری پاییزه در سطح معابر و بوستان های این شهرداری توسط تلاشگران سیما منظر و فضای سبز منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به گل کاری های پاییزی در سطح منطقه اظهار داشت: کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های اصلی منطقه نیز، به نوبه خود توانسته زیبایی و طراوت خاصی به سیمای منطقه ببخشد.

وی خاطر نشان ساخت: رنگ آمیزی و  بازسازي مبلمان شهري شامل نيمكت‌ها، مخازن زباله، آلاچيق، آبخوري‌ها و…، بررسي سرويس‌هاي بهداشتي، استانداردسازي و بررسي آبنماي بوستان‌ها از نظر سيستم برق و …، تأمين روشنايي و رفع تمامي نقاط تاريك، بازسازي كف‌پوش مسير پياده روي و بررسي تجهيزات ورزشي و زمين‌هاي بازي كودكان و… ازجمله اقداماتی است که به صورت  دوره ای و منظم در سطح این منطقه عملیاتی می شود.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۰۴