همزمان با یوم الله ۱۳ آبان ماه صورت گرفت: رونمائی از تابلوی ” چو ایران نباشد تن من مباد”

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه ، از تابلوی نفیس و فاخر ” چو ایران نباشد تن من مباد ” با حضور مهندس نسیانی شهردار و جمعی از مدیران منطقه رونمائی گردید.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس نسیانی در مراسم رونمائی این تابلو، ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: در شرایط امروز یکی از وظایف اصلی در حوزه فرهنگ و هنر، اشاعه فرهنگ غنی ایثار وشهادت در بین تمامی اقشار جامعه و بویژه جوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تعالیم والای دین مبین اسلام است و بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش نشدنی ایفا کرده اند که بمنظور زنده نگاه داشتن  این آرمان ها و رشادت ها و همچنین انتقال آن به نسل های بعدی باید گام های مهم و جدیدی در تمامی عرصه ها بویژه عرصه فرهنگ و هنر برداشته شود.

شهردار منطقه در پایان سخنان از زحمات صورت گرفته در امر طراحی این تابلو که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی منطقه و توسط آقای مهندس سید داود قریشی طراحی گردیده قدردانی کرد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۱۴