مهندس نسیانی شهردار منطقه۹: خدمات شهری تعطیل پذیر نیست

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی شهردار این منطقه با اشاره به فعالیت های گسترده ی خدماتی در سطح منطقه اظهار داشت: معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، با بسیج اکیپ های مختلف، درصدد ارتقای کیفی خدمات و اجرای منظم و بهینه ی فعالیت های خدماتی در سطح حوزه ی استحفاظی شهرداری منطقه۹ می باشد.

شهردار منطقه۹ با بیان اینکه حوزه ی خدمات شهری در منطقه۹ تعطیل پذیر نیست خاطر نشان کرد: ایجاد محیط سالم و نظافت محیط شهری و به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه می باشد و بدین منظور، برنامه های روزانه و منظم این معاونت ، با تلاش شبانه روزی تلاشگران خدوم و زحمتکش استمرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت این منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، اکیپ های زمستانی این معاونت در کنار سایر وظایف خود در آماده باش کامل بوده  تا در صورت بارش برف و باران، نسبت به پیشگیری از آب گرفتی کانال ها، پاکسازی و برف روبی معابر وجلوگیری از یخ زدگی معابراقدام گردد.

شهردار منطقه۹ در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه و فعالیت حوزه ی خدمات شهری گفت: گستره ی وظایف خدمات شهری بسیار وسیع است و عمده انتظارات و توقعات مردمی از حوزه ی خدمات شهری است، از اینرو تلاشگران خدوم و زحمتکش این معاونت، در بسیاری از موارد و به جهت کسب رضایت عمومی، با ایثار و فداکاری، و با همتی مضاعف به انجام وظایف خود می پردازند که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.

مهندس نسیانی همچنین با اشاره به تعطیلی ها مصوب هیئت دولت افزود: تعداد محدودی از همکاران ستادی در منطقه حاضر هستند که در صورت نیاز شهروندان پاسخگوی سوالات و درخواست های آنها باشند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های قرارگاه عملیاتی منطقه تصریح کرد: همکاران فعال در قرارگاه عملیاتی از آغاز ساعت محدودیت ها، با حضور در سطح منطقه ضمن اطلاع رسانی عمومی نسبت به تذکرات لسانی و ارشادی اقدام و در صورت عدم توجه معدود اصنافی که خود را ملزم به رعایت این محدودیت ها نمی دانند با هماهنگی عوامل انتظامی نسبت به پلمپ محل اقدام می گردد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۹/۱۵