مهندس نسیانی شهردار منطقه۹عنوان کرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مهمترین موضوع در امر مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، با حضور مهندس نسیانی و جمعی از معاونین و مدیران منطقه و نمایندگان نیروی انتظامی، اتاق اصناف و وزارت بهداشت، دومین جلسه قرارگاه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا درشهرداری منطقه۹، در محل سالن کنفرانس مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار گردید.

در این جلسه، عملکرد این قرارگاه و مجموعه اقدامات صورت گرفته، با ارائه گزارش از سوی نمایندگان ارگانهای ذیربط مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مهندس نسیانی بعنوان رئیس این قرارگاه با قدردانی از تلاشها و زحمات صورت گرفته، نتایج این اقدامات را مثبت ارزیابی کرده و اثرات آن را در سطح حوزه و روستاهای مجاور در طول یک هفته اخیر مشهود دانست.

شهردار منطقه۹ با بیان اینکه شهرداری تبریز و کارکنان تلاشگر آن در خط مقدم مبارزه با شیوع و گسترش این بیماری خطرناک می باشند افزود: بر اساس زحمات روزانه همکاران و نمایندگان تلاشگر نیروی انتظامی، اتاق اصناف و وزارت بهداشت که مجدانه و پا به پای همکاران شهرداری  در راستای اجرای دقیق محدودیت های ستاد ملی کرونا از هیچ تلاشی  فرو گذار نمی کنند، قریب به اتفاق مردم فهیم با نهایت همکاری، از آغاز ساعت محدودیت ها، نسبت به تعطیلی کسب و کار خود اقدام می نمایند و معدود اصنافی هم که خود را ملزم به رعایت این محدودیت ها نمی دانند، در صورت عدم توجه به تذکرات لسانی و ارشادی، با هماهنگی عوامل انتظامی، نسبت به پلمپ محل کسب آن اصناف اقدام می شود.

مهندس نسیانی در پایان سخنان خود با بیان اینکه باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های بالقوه جهت فرهنگ سازی بهره برد خاطر نشان کرد: در این بحران، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، بعد اصلی موضوع بوده و اگر در این زمان حساس، مردم پای کار بوده و نسبت به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی مبادرت ورزند، این بحران در اسرع زمان مدیریت گردیده و شاهد دوری حلقه های درگیری ویروس کرونا و کاهش چشمگیر تلفات ناشی از این بیماری خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید جلسات این قرارگاه با هدف بررسی اقدامات و مرتفع ساختن مشکلات بصورت هفتگی و با حضور تمامی عوامل ذیربط برگزار گردد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۲۶