مهندس نسیانی شهردار منطقه ۹؛ پوشش سریع و مطلوب حوادث شرق تبریز با احداث ایستگاه آتش نشانی خاوران

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، مهندس بهرام نسیانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ایستگاه آتش نشانی خاوران بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال جدید با شتاب بخشی و تسریع در حال اجرا بوده که در حال حاضر عملیات نماکاری این ساختمان در حال اتمام است.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: متراژکل این ساختمان با احتساب عرصه و اعیانی ۴۱۰۰ متر مربع بوده و بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسانی در این شهرک، با هدف پوشش سریعتر و مطلوب تر حوادث و امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز، با جدیت  پیگیری می شود.

نسیانی تصریح کرد: یکی از مهمترین پیش بینی های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به احداث پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

ایشان با اشاره به مشخصات فنی این پد اظهار داشت: ابعاد این پد ۳۰ * ۳۰ متر بوده که برای احداث آن ۱۲۰۰ متر مکعب کرسی چینی، ۲۰۰ متر مکعب بتن ریزی از جنس پلیمر وفلای اش و ۲۰۰ تن آرماتور بندی استفاده شده است.

شهردار منطقه همچنین با اشاره به احداث یک باب سالن بحران در این محل گفت: در راستای تکمیل این سایت، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران در نظر گرفته شده است که با شروع فصل کاری در سال آینده ان شاء الله شاهد آغاز عملیات عمرانی آن خواهیم بود.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۹/۱۵