مهندس آقاجان خبر داد: بازگشت ساعات کاری شهرداری منطقه۹ به روال عادی

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس آقاجان معاون مالی و اقتصادی شهرداری این منطقه اظهار داشت: طبق ابلاغ سرپرست محترم اداره ی کل سرمایه ی انسانی شهرداری تبریز، ودستور العمل های صادره از سوی مراجع ذیربط و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، ساعات کار روزانه ی دستگاه های اجرائی در تمامی استان ها، از جمله شهرداری این منطقه، از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۰ طبق روال عادی و از ساعت۷/۳۰ الی ۱۴/۳۰ خواهد بود.

مهندس آقاجان افزود: براساس این ابلاغ، کلیه ی کارکنان محترم با رعایت الزامات سلامت محیط کار در محیط اداری که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است در محیط کار حاضر شده و خدمات موظف را به شهروندان محترم ارائه خواهند کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ تصریح کرد: طبق دستورالعمل های جدید، بمنظور تأمین و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت کارکنان و محیط کار، فعالیت آبدارخانه ها تعطیل بوده و پذیرائی در جلسات و اتاقها بصورت فردی و گروهی ممنوع می باشد.

وی اظهار داشت: صرف صبحانه و نهار بصورت گروهی و فردی در محل های عمومی منطقه و اتاق کار کارکنان ممنوع بوده و  لازم است مسئولین جز در مورد کارکنان نوبت کاری و کشیک، از تهیه و توزیع غذا  به جد خودداری و ممانعت نمایند.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۱۱