معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ اعلام کرد: طرح پایش سلامت دوره ای کارکنان خدماتی شهرداری منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس آقاجان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اطمینان و صیانت از سلامتی پرسنل خدوم شهرداری این منطقه، کارکنان معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه۹ غربالگری سلامت شدند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه۹ افزود: طرح غربالگری سلامت و آزمایشات ادواری ، با هدف شناسائی ناقلین ویروس کرونا، و با همکاری اداره ی کل سلامت شهرداری تبریز، در بین کارکنان معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه۹ اجرا می شود.

مهندس آقاجان خاطر نشان کرد: با توجه به ارائه ی خدمات شهری در شرایط کرونائی توسط تلاشگران معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، و ضرورت آزمایشات ادواری و پایش سلامت این کارگران عزیز، غربالگری دوره ای کارکنان خدماتی در دستور کار امور سلامت منطقه قرار دارد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه در پایان تصریح کرد:  شهرداری منطقه۹ با اجرای دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی، و فراهم ساختن بسترهای لازم جهت اجرای فاصله گذاری هوشمند، اقدامات پیشگیرانه و تلاشهای ارزنده ای را بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح حوزه اجرا کرده است و می کوشد تا با شناسائی افراد و همکاران ناقل این بیماری مهلک، و یا افراد دارای بیماری زمینه ای، آنان را در مسیر صحیح درمان قرار دهد.




نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۲/۲۵