شهردار منطقه۹ خبر داد: توجه به کیفیت منظر شهری، رویکرد شهرداری منطقه۹ در سال جاری

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، با همت و تلاش عوامل خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه۹، عملیات بستر سازی وآماده سازی مسیر۶۵ متری خاوران بمنظور کاشت درختان در حال اجرا می باشد.

بر اساس این گزارش، مهندس نسیانی شهردار این منطقه به همراه دکتر مسعود برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با حضور در محل اجرای این عملیات، از روند آماده سازی این مسیر بازدید کردند.

در این بازدید دکتر برزگر جلالی با ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات انجام شده، کاشت انواع نهال، درخت و درختچه را در مسیر هاو شریانها قبل از بهره برداری، نشان از توجه مدیریت شهرداری منطقه۹ به مقوله ی فضای سبز،در راستای بهبود سیما و منظر شهری در این شهرک عنوان کرد و بر بهره گیری از المان ها و طرح های بکر و خاص بومی، بمنظور اجرا در این مسیر تأکید کرد.

در ادامه ی این بازدید مهندس نسیانی شهردار منطقه۹، سیاست شهرداری منطقه را در سال۹۹ توجه به کیفیت منظر شهری و نیز توسعه و ساماندهی فضای سبز دانست و خاطرنشان کرد: با اتمام رمپ های ورودی و خروجی پروژه ی اتصال اتوبان پیامبر اعظم(ص) به خیابان ۶۵ متری خاوران در سال گذشته، امسال با تکمیل نواقصات موجود در مسیر، شاهد بهره برداری از این شریان اصلی خواهیم بود.

شهردار منطقه۹ با اشاره به ضرورت ایجاد و توسعه ی فضای سبز در این مسیر تصریح کرد: عملیات زیرسازی رفوژهای وسط این مسیر بطول ۲ کیلومتر توسط تلاشگران خدماتی و فضای سبز منطقه، در دست اجرا می باشد و با یاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز می کوشیم تا این مسیر از چشم اندازی زیبا و در خور همشهریان عزیز برخوردار باشد.

 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۲/۲۰