شهردار منطقه۹ خبرداد: آسفالت ریزی خیابان ۲۰ متری سوم خاوران به وسعت۲۳۰۰ مترمربع

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: در راستای ساماندهی معابر و گذرهای شهرک خاوران و در پاسخ به مطالبه شهروندان ساکن دراین شهرک، آسفالت ریزی خیابان ۲۰ متری شهرک خاوران در حال اجرا می باشد.

شهردار منطقه۹ درتشریح جزئیات این پروژه، تسطیح و کمپکت به میزان ۲۷۰۰مترمربع، اجرای یک لایه بیس به میزان ۲۷۰۰ مترمربع و قیرپاشی و آسفالت را به وسعت ۲۳۰۰ متر مربع، از اهم اقدامات در حال اجرای این پروژه برشمرد.

مهندس نسیانی با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری منطقه۹ در جهت احداث مسیرها و گذرها در شهرک خاوران خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری، بر اساس اولویت بندی معابر، درخیابان ها و گذرهای این شهرک، ۵ هزار و ۴۴۱ تن آسفالت توزیع گردیده است و در روزهای آتی نیز با تلاش کارشناسان و عوامل حوزه ی فنی و عمرانی منطقه، این رقم افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

مهندس نسیانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: احداث گذرها و همچنین اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر این شهرک از آن جهت با اهمیت است که مالکان اراضی متناسب با احداث مسیرهای جدید نسبت به ساخت و سازها اقدام می نمایند و در این بین، وجود قابلیت های کم نظیر این شهرک و تأمین نیازمندی های آن می تواند به توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شرق تبریز منتج شود.

شهردار منطقه۹ در پایان افزود: رضایتمندی شهروندان اولویت شهرداری منطقه۹ می باشد و بر این اساس تلاش می کنیم با برنامه ریزی های بموقع و صحیح و خدمات رسانی گسترده، رضایتمندی این عزیزان را از خادمین شهر کسب نمائیم.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۶/۰۷