شهردار منطقه۹ تبریزخبر داد:+ شهرک خاوران تبریز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، مهندس نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: با تلاش مدیریت و عوامل اجرائی ترافیک و حمل و نقل منطقه، بیش از ۱۵ کیلومتر از معابرو شریانهای شرق و جنوب شرق تبریزخط کشی محوری گردید.

شهردار منطقه۹ با اشاره به ضرورت ایمن سازی معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۹، مجموعه اقدامات ترافیکی اعم از نصب علائم وتابلوهای ترافیکی و خط کشی های محوری را در سال جاری قابل توجه دانسته و خاطرنشان کرد: تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک در ایام تعطیل از جمله نتایج این اقدامات ترافیکی در شرق و جنوب شرق می باشد.

مهندس نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به توسعه شهرک خاوران و احداث معابر و گذرهای جدید در سطح حوزه استحفاظی این منطقه، نصب تعداد ۸۸ تابلوی انتظامی و اخباری، ۶۷ عدد تابلوی جهت نما، ۷۰ عدد تابلوی جناغی، ۱۱ عدد بشکه ترافیکی، ۱۳۰ عدد سیلندر استوانه ای، ۱۵۰۰ عدد چشم گربه ای و همچنین تعداد ۷ تابلوی راهنمای مسیر، از اهم اقدامات صورت گرفته بمنظور ایمن سازی معابر و گذرهای جدید شهرک خاوران در سالجاری می باشد.

شهردار منطقه۹ اجرای چندین سرعتکاه و نوسازی و تعمیر تجهیزات ترافیکی در معابر و شریانهای این شهرک را از دیگر اقدامات مدیریت حمل و نقل و ترافیک منطقه برشمرد.

 

 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۴۰۰/۰۷/۱۶