دیدار مهندس نسیانی با امام جمعه جدید شهر باسمنج

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی شهردار این منطقه به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود با حضور در دفتر امام جمعه شهر باسمنج، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه باسمنج با خیر مقدم به شهردار منطقه۹ و هیئت همراه، این دیدارها را مایه برکت برای مسئولان در امر خدمتگزاری توصیف کرد.

امام جمعه باسمنج تعامل سازنده مدیران شهرداری شهرتبریز و باسمنج را موجب توسعه روز افزون دانست و با بیان اینکه موقعیت استراتژیک شهر باسمنج در شرق تبریز و در طول ادوار تاریخی، همواره پر اهمیت و اثرگذار بوده است، خاطر نشان کرد: شهرداری باسمنج بعنوان اولین ارگان اثر گذار در شهر باسمنج، در ادوار گذشته زحمات فراوانی را تقبل کرده  و عمران و آبادانی این شهر بر عهده آن نهاد خدمات رسان بوده است.

حاج آقا احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مهندس نسیانی را در دوران تصدی شهرداری باسمنج، اقدامات ماندگار فرهنگی همچون احداث گلزار شهدای باسمنج و حمایت مادی و معنوی از قشر طبقه پایین و آسیب پذیر این شهر را از برجسته ترین نکات مدیریتی  دوران تصدی شهرداری توسط مهندس نسیانی بر شمرد.

مهندس نسیانی نیز در ادامه این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام احمدی به سمت امام جمعه جدید شهر باسمنج، اظهارات امام جمعه باسمنج را مایه دلگرمی در انجام وظایف دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار به رسم یادبود، تابلوی شهدای مدافع حرم استان توسط شهردار  منطقه۹ به امام جمعه شهر باسمنج تقدیم شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۰/۱۶