دکتر برزگر جلالی عنوان کرد: عملکرد نمونه شهرداری منطقه۹ به لحاظ کیفیت در حوزه فضای سبز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، دکتر برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز، با حضور در دفتر شهردار منطقه۹، ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در حوزه فضای سبز این منطقه، در خصوص عملکرد  این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکتر برزگر جلالی با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته، شهرداری منطقه۹ در بین مناطق ۱۰ گانه تبریز بهترین عملکرد را از لحاظ کیفی در حوزه فضای سبزدارا می باشد خاطرنشان کرد: نگاه متفاوت مدیریت شهرداری منطقه۹ به امر فضای سبز در گذرهای این شهرک کاملا مشهود است.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه فضای سبز در شهرک خاوران و سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیائی منطقه۹ و آب و هوای مطلوب این حوزه زمینه لازم را جهت اجرای پروژه های ماندگار فضای سبز مهیا کرده است که امید است در آتیه نیز به این امر مهم توجه گردد.

در بخش دیگر این جلسه، شهردار منطقه۹ ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز درشهرداری منطقه۹، اظهار داشت: خوشبختانه طبق نیازسنجی های شهرک خاوران و نیز برنامه ریزیهای صورت گرفته، مدیریت شهرداری منطقه۹ در تمامی پروژه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و…، پیوست فضای سبز دارد و این امر مبین توجه شهرداری منطقه۹ به این امر مهم است.

نسیانی با بیان اینکه اجرای پروژه های شهرداری منطقه۹ در تمامی حوزه ها متفاوت از سایر مناطق اجرا می شود تصریح کرد: تشکیل کارگروهی از تمامی معاونت های شهرداری کلانشهر تبریز جهت تسریع در اجرای پروژه های مربوط به حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه۹ مورد انتظار است تا موانع و مشکلات پیش رو هرچه سریعتر مرتفع شده و این پروژه ها دراماکن مورد نظر با جدیت دنبال شود.

شهردار منطقه۹ در پایان این جلسه باتقدیر از دکتر برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز و همچنین مدیر و کارشناسان فضای سبز منطقه خاطرنشان کرد: بی تردید تحقق هر امری در سایه تلاشها و زحمات بانیان و مجریانی است که بصورت شبانه روزی از هیچ کوششی در جهت توسعه و عمران شهری دریغ نمی کنند و در این مجال، اینجانب از تمامی تلاشگران فضای سبز منطقه که امسال با مداومت و جدیت، سرسبزی این منطقه ازکلانشهر تبریز را از لحاظ کمی وکیفی محقق ساختند، قدردانی می نمایم.

گفتنی است در پایان این جلسه، دکتر برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز نیز از زحمات شهردار، معاونت های مالی و اقتصادی، خدمات شهری، مدیریت و کارکنان واحد فضای سبز شهرداری منطقه به لحاظ تلاش های صورت گرفته در جهت ارتقاء سطح کیفیت فضای سبز این بخش از شهر تبریز قدردانی کرد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۵/۲۷