در نشست تخصصی با حضور برخی اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز مطرح شد: دستیابی به آمار شفاف و روشن در حوزه ی املاک خاوران با تهیه ی بانک اطلاعات جامع املاک

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، نشست هم اندیشی با موضوع بررسی راهکارهای لازم جهت تهیه ی بانک اطلاعاتی املاک شهرک خاوران با حضور دکتر قلیزاده و دکتر نیکوخصلت از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز، مهندس داستان مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز، مهندس محمدی مدیر کل اداره ی بازرسی شهرداری تبریز، مهندس طوماری مدیر کل فناوری و اطلاعات شهرداری تبریز، مهندس نسیانی شهردار منطقه۹ و جمعی از مدیران سازمان فناوری و اطلاعات و شهرداری منطقه۹ در سالن کنفرانس مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار گردید.

در این نشست، دکتر قلیزاده عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، با تشکر از اهتمام مدیریت شهرداری منطقه۹ در راستای تهیه ی بانک اطلاعاتی املاک در شهرک خاوران، دو هدف عمده از تهیه ی این بانک اطلاعاتی را ثبت املاک و مستغلات شهرداری تبریز در این حوزه ی استحفاظی و همچنین مدیریت بهینه ی این منابع برشمرد.

دکتر نیکوخصلت دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز با استقبال از راه اندازی بانک اطلاعاتی املاک در شهرک خاوران، مدیریت کلانشهر تبریز را نیازمند تغییر از روش های سنتی به شیوه های مدرن و بروز مدیریتی دانست.

در ادامه ی این نشست مهندس نسیانی شهردار منطقه۹، درخصوص اقدامات مدیریت منطقه در جهت راه اندازی بانک اطلاعات املاک شهرک خاوران توضیحات مبسوطی را به حاضرین جلسه ارائه نمود و حاضرین ضمن بررسی راهکارهای ارائه شده، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این راستا بیان نمودند.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید جلسات تخصصی با حضورمدیران ذیربط و با موضوع مذکور پیگیری و تا حصول نتیجه و دستیابی به روشی جامع تداوم یابد.

 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۴/۲۳