در دیدار فرمانده جدید حوزه حضرت مهدی (عج) باسمنج با شهردار منطقه۹ تأکید شد:

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، جناب سروان زینالیان فرمانده جدید حوزه حضرت مهدی (عج)سپاه باسمنج با حضور در شهرداری منطقه۹  و در دیدار با مهندس نسیانی شهردار منطقه، بر همکاری تنگاتنگ این دو مجموعه در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و برطرف کردن مشکلات شهری تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، سروان زینالیان با بیان اینکه منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص خدمت رسانی به مردم، سرلوحه ی فرماندهان سپاه است افزود: سپاه و شهرداری با استفاده از توانمندی و ظرفیت های موجود و نیز همکاری و مشارکت، اقدامات ماندگاری را در حوزه های مختلف اجرا نمایند.

در ادامه ی این دیدار، مهندس نسیانی با تبریک و آرزوی توفیق برا ی فرمانده جدید حوزه حضرت مهدی (عج) سپاه باسمنج، ثبات کنونی کشور را مرهون رشادت ها و فداکاریهای نیروهای مسلح کشور، بالاخص پاسداران جان برکف سپاه دانست.

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: در ایام اخیر و با شیوع کرونا، نیروهای بسیجی و سپاهی با عملکرد درخشان خود، بار دیگر ثابت کردند که همیشه درکنار نهادهای خدمات رسان همچون شهرداری، آماده ی خدمت به مردم هستند.

مهندس نسیانی افزود: شهرداری همواره در کنار نهادهای ارزشی همچون سپاه است و  از هیچ کوششی در جهت همکاری این دو مجموعه دریغ نخواهد کرد و بر این باور است که تعامل و همکاری بین شهرداری و سپاه نقش بسزائی را در توسعه ی فرهنگی جامعه در پی خواهد داشت.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۲۱