در بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه۹ مطرح شد: احداث ۲۴/۴ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در دورنمای شهرک خاوران

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در محل اجرای چندین پروژه  عمرانی شهرک خاوران  همچون کریدور شمال – جنوب شهرک خاوران و سایت مدیریت بحران از جمله  ساختمان آتش نشانی و باند هلی کوپتر این شهرک، از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بازدید کرد.

در این بازدید دکتر دبیری با اشاره به پویایی پروژه های عمرانی در بزرگترین شهرک نوپا و مسکونی شرق تبریز،  اجرای پروژه کریدور شمال جنوب شهرک خاوران و نیز احداث ساختمان آتش نشانی و باند هلی کوپتررا از جمله پروژه های زیرساختی و اساسی برای این شهرک دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر اتخاذ تدابیر لازم جهت رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان در آتیه این شهرک تأکید کرد و افزود: توجه به حمل و نقل عمومی پاک و انسان محور و همچنین ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا باید در کنار احداث شریانها و مسیرهای ارتباطی خودرو محور این شهرک، مورد توجه واقع شود. 

در ادامه  این بازدید مهندس نسیانی شهردار این منطقه با تشریح مجموعه اقدامات اجرا شده در این پروژه ها اظهار داشت: با تلاش کارشناسان حوزه عمرانی و عوامل ذیربط، در ماههای آتی حدود ۲/۵ کیلومتر از کریدور شمال- جنوب این شهرک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه۹ در ادامه سخنان خود افزود: بر اساس سند توسعه حمل و نقل پاک و در راستای سیاست های مدیریت شهری درخصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای ترغیب شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل پاک،  ۲۴/۴ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در دورنمای این شهرک احداث خواهد شد که در فاز نخست اجرای این طرح تاکنون، ۵/۲ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری در محورهای اصلی این شهرک احداث و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مهندس نسیانی با اشاره به تمهیدات لازم در خصوص ایمنی دوچرخه سواران در مسیرهای مذکور تصریح کرد: با اجرای مسیرهای ویژه دوچرخه سواری شهرک خاوران، یکی از کاملترین شبکه های ارتباطی و انسان محور در بخش حمل و نقل پاک در کلانشهر تبریز محقق خواهد شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۷/۰۳