با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری منطقه۹ برگزار گردید: اولین جلسه قرارگاه عملیاتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز،  با حضور مهندس نسیانی شهردار این منطقه و جمعی از معاونین و مدیران منطقه و همچنین نمایندگان نیروی انتظامی، اتاق اصناف، وزارت بهداشت، اولین جلسه قرار گاه عملیاتی  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شهرداری منطقه۹ در محل سالن کنفرانس مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار گردید.
در این جلسه، مهندس نسیانی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، مدیریت بحران کرونا از وزارت بهداشت به وزارت کشور محول گردیده است، یادآور شد: شهرداریهای مناطق ۱۰گانه کلانشهر تبریز طبق ابلاغیه فرمانداری شهرستان تبریز، با تشکیل ستادهای متمرکز در مناطق شهری موظف به اطلاع رسانی و مدیریت این بحران گردیده اند.

شهردار منطقه۹ افزود: متأسفانه با افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری، بنیان خانواده ها در معرض تهدید اساسی بوده  و در صورت عدم هماهنگی بین ارگانهای ذیربط و عدم همکاری شهروندان، این بحران روز به روز وخیم تر خواهد بود.
مهندس نسیانی، آموزش شهروندی، اطلاع رسانی به ساکنین سطح حوزه و روستاهای حریم این منطقه، توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم و همچنین تأمین نیازهای اساسی این شهروندان را از اهم وظایف مدیران شهرداری منطقه۹  در  این راستا برشمرد.

شهردار منطقه۹همت، همکاری و هم افزائی بین کارکنان و مدیران شهرداری این منطقه را برای مقابله با این بیماری منحوس خواستار شده و با اشاره به تأثیر روانی این بیماری بر شهروندان،براقدامات متولیان فرهنگی در خصوص مدیریت صحیح لایه های مختلف جامعه تأکید کرد.

مهندس نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی ، گروه های شغلی ۳٫۲ و ۴ از فردا تا ساعت ۱۸ فعالیت خواهند داشت و بعد از این ساعت از هرگونه فعالیت اصناف این گروه های شغلی با همکاری عوامل انتظامی جلوگیری خواهد شد.

مهندس نسیانی همچنین در جهت حفظ سلامت کارکنان شهرداری منطقه و مراجعین،تعریف شیفت کاری را برای  تمامی کارکنان ضروری دانسته و دستورات لازم را جهت شیفت بندی همکاران جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دوشیفت صبح(۷/۳۰ صبح الی ۱۲ظهر) وعصر(۱۲ ظهر الی عصر)۱۶ صادر کرد.
گفتنی است طبق دستور شهردار منطقه۹، سامانه پیامکی منطقه جهت اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص روند پرونده های جاری شهروندان، خط تلفن ویژه جهت پاسخگوئی به شهروندان، خط تلفن ویژه جهت پاسخگوئی به سئوالات شهروندان در خصوص بیماری کرونا در اسرع وقت راه اندازی گردیده و همچنین بنر های اطلاع رسانی و آگاه سازی در میادین و مسیرهای اصلی بصورت گسترده نصب خواهد شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۲۳