آغاز عملیات نهال کاری پاییزه در سطح معابر و بوستان های شهرداری منطقه ۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس بهرام نسیانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: نگاه فرا منطقه ای به شهرک خاوران با ث گردیده تا حوزه ی فضای سبز در این شهرک و این منطقه مغفول واقع نشده و این مهم بعنوان یکی از اساسی ترین عوامل موثر در رونق گردشگری و ایجاد درآمد پایدار مورد توجه قرار گیرد.

مهندس نسیانی افزود: با توجه به پهنه ی جغرافیائی این منطقه، در حوزه ی فضای سبز، نگاه توسعه ای است و پیوست فضای سبز در پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و … در این منطقه رعایت گردیده و هیچگونه محدودیتی در این زمینه مطلوب نیست و امید است با اقدامات برنامه ریزی شده این منطقه به قطب جدید فضای سبز کلانشهر تبریز مبدل شود.

وی ضمن تاکید بر کاشت و نگهداری اصولی نهال ها خاطر نشان کرد: با توجه به این مهم و همچنین در راستای تحقق شعار سال ۹۹ شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضاهای سبز، تلاش خواهیم داشت در این محدوده از شهر تبریز نیز با استفاده از فرصت ها و پتانسیل های موجود در جهت توسعه سرانه فضای سبز اقدام نماییم.

گفتنی است عملیات نهال کاری پاییزه در سطح معابر و بوستان های شهرداری منطقه ۹ تبریز توسط تلاشگران سیما منظر و فضای سبز منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۷/۰۳