کاشت ۱۶۲۰۰ اصله نهال در سطح شهرداری منطقه ۹ تبریز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، مهندس بهرام نسیانی شهردار منطقه با اشاره به اقدامات این شهرداری در توسعه و نگهداری فضاهای سبز گفت: عملیات کاشت چندین هزار اصله نهال در حوزه این شهرداری از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا کنون ۱۶۲۰۰ اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است.

وی افزود: بی شک حفظ و توسعه ی فضاهای سبز و در کنار آن مدیریت آبیاری و نگهداری اصولی درختان جزو برنامه ریزی های امسال فضای سبز منطقه می باشد.

مهندس نسیانی تصریح کرد: کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های اصلی منطقه نیز، به نوبه خود توانسته زیبایی و طراوت خاصی به سیمای منطقه ببخشد.

شهردار منطقه اظهار داشت: در بخش های مختلفی از سطح منطقه شاهد رویش گل های زیبای رز در رنگ های مختلفی هستیم که در کنار سایر گل کاری ها جذابیت خاصی به این شهرک داده است.

وی خاطر نشان ساخت: رنگ آمیزی و  بازسازي مبلمان شهري شامل نيمكت‌ها، مخازن زباله، آلاچيق، آبخوري‌ها و…، بررسي سرويس‌هاي بهداشتي، استانداردسازي و بررسي آبنماي بوستان‌ها از نظر سيستم برق و …، تأمين روشنايي و رفع تمامي نقاط تاريك، بازسازي كف‌پوش مسير پياده روي و بررسي تجهيزات ورزشي و زمين‌هاي بازي كودكان و… ازجمله اقداماتی است که در سطح این منطقه عملیاتی می شود.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۴/۰۴