همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی ها صورت گرفت: تقدیر از تلاشهای پرسنل حوزه ی ارتباطات منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، همزمان با ۲۷ اردیبهشت سالروز ارتباطات و روابط عمومی ها، مهندس نسیانی شهردار این منطقه در دیدار با پرسنل حوزه ی ارتباطات، اهمیت و جایگاه روابط عمومی را در عصر ارتباطات، دو چندان عنوان کرده و اظهار داشت: موفقیت سازمان ها و ادارات و دوامشان، در عرصـه ی فعالیت های تخصصی، به عملکرد روابط عمومی های آن مجموعه وابسته است.

شهردار منطقه۹ افزود: اطلاع رسانی گسترده از مجموعه اقدامات شهرداری منطقه۹ کلانشهر تبریز و معرفی دستاوردها و پتانسیل های سطح حوزه ی استحفاظی منطقه۹ به مردم شریف تبریز، مرهون تلاش های ارزشمند همکارانی است که با تدبیر، امید و روشنگری، در جامعه نقش آفرینی می کنند.

در این دیدار مهندس نسیانی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ها، از اینکه  مدیریت امور ارتباطات منطقه۹، کار و تلاش مداوم را در تعامل و همدلی با اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و ارسال بموقـع اخبار و گزارش های فعالیت شهرداری منطقه۹، سرلوحه ی خود  قرار داده اند، تقدیر کرده و برای مجموعه ی امور ارتباطات منطقه آرزوی موفقیت کرد.

در دیداری جداگانه، مدیر کل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز نیز با حضور در شهرداری منطقه۹ از تلاشهای  فعالین حوزه ی ارتباطات منطقه۹ تقدیر کرد.

مهندس سعید حاجی زاده در دیدار و گفتگو با خانم مهندس اصغری مدیر امور ارتباطات منطقه۹، عملکرد حوزه ی ارتباطات این منطقه را درمعرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرک خاوران مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی است در این دیدارها، با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیریت و پرسنل امور راتباطات منطقه۹ تقدیر گردید.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۲/۳۱