همزمان با آغازین روزهای ایام ا… دهه فجر صورت گرفت: بازدید امام جمعه محترم شهر باسمنج از شهرداری منطقه۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹تبریز، همزمان با آغازین روزهای ایام ا… دهه فجر،حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهر باسمنج با حضور در شهرداری منطقه۹، ضمن دیدار با مهندس نسیانی شهردار این منطقه، از قسمت های مختلف اداری این منطقه بازدیدکرد.

در این دیدار شهردار منطقه۹ با بیان برخی اقدامات فرا منطقه ای شهرداری این منطقه اظهار داشت: آبادانی و توسعه شهرک خاوران با سرعت و شتاب ملموسی قابل مشاهده بوده و نتیجه این اقدامات استقبال عمومی شهروندان را به همراه داشته است.

در ادامه این دیدار، امام جمعه باسمنج با قدردانی و ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات انجام شده، حضور مهندس نسیانی را در رأس مدیریت شهرداری منطقه۹ با توجه به سبقه درخشان ایشان، مایه برکت و پیشرفت برای منطقه دانست.

در پایان این دیدار، مهندس نسیانی کتاب آذربایجانیها را که در برگیرنده مجموعه تصاویر و بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز در سنوات گذشته است را تقدیم امام جمعه شهر باسمنج کرد.

گفتنی است کتاب آذربایجانیها در دو جلد توسط مهندس سید داود قریشی مدیر فرهنگی واجتماعی شهرداری منطقه ۹ تدوین و گردآوری شده است.

لازم به ذکر است: جلد دوم کتاب آذربایجانی ها در مراسمی با عنوان (بیعت با ولایت) که در اولین روز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل سالن اجتماعات مصلی تبریز برگزار شده بود، با حضور حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده لشکر سپاه عاشورا، شهردار تبریز و جمعی دیگر از مدیران ارشد رونمایی شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۱/۱۷