معارفه سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۹

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، در این جلسه دکتر قربانیان معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در حوزه شهرداری منطقه ۹ اظهار داشت: معاونت های خدمات شهری به لحاظ گستره وظایف تعریف شده، در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و در همین راستا هدف نهایی این معاونت ها رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات رسانی ، با رعایت تمامی اصول و قوانین مربوطه می باشد.

در ادامه این جلسه مهندس نسیانی شهردار منطقه ۹ ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید معاونت خدمات شهری این منطقه، حوزه خدمات شهری را مجموعه ای مهم در ساختار شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: تلاشگرانی که در این حوزه بصورت شبانه روزی انجام وظیفه می نمایند، نقش بسزائی در آسایش شهروندان ، پاکیزگی و همچنین آراستگی شهر دارند.

وی تصریح کرد:منطقه ۹ به علت موقعیت خاص جغرافیایی از اهمیت ویژه ای در بین سایر مناطق شهری برخوردار است که این مهم ، لزوم توجه هر چه بیشتر این معاونت  در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را دوچندان می نماید.

مهندس نسیانی افزود: همانطور که مستحضرید شهرداری منطقه ۹ پیشگام شهرداری های مناطق در ایجاد اتاق مانیتورینگ، نصب دوربین های یقه ای و استفاده از تصاویر پهبادی برای رصد و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بوده و این بیانگر تلاش های بی وقفه همکاران منطقه در جهت توسعه اصولی، همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در این بخش از شهر تبریز می باشد.

گفتنی است در ادامه این جلسه مهندس نوین به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۹ معرفی و از زحمات مهندس عباسی معاون سابق این معاونت قدردانی شد.

لازم به ذکر است: مهندس محمد رضا عباسی هفته گذشته به عنوان سرپرست شرکت توسعه و عمران آذربایجان معرفی گردید.

همچنین مهندس نوین، معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۶ را در کارنامه خدمتی خود دارد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۷/۱۰