شهردار منطقه۹ خبر داد: آغاز عملیات کاشت۱۶۵۰ اصله نهال در کمربند سبز خاوران

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، مهندس نسیانی شهردار این منطقه در بازدید میدانی از روند اجرای این عملیات اظهار داشت: در راستای احداث کمربند سبز در کریدور شمال – جنوب شهرک خاوران، تلاشگران حوزه فضای سبز شهرداری منطقه۹  عملیات کاشت ۱۶۵۰ اصله نهال را در زمینی به وسعت۳ هکتار آغاز کردند.

شهردار منطقه۹ خاطرنشان کرد: از آغاز امسال، مدیریت فضای سبز منطقه عملکرد مطلوبی را در کاشت انواع درختان بومی و سازگار با اقلیم منطقه داشته است و با کاشت ۲۴۰۰۰ اصله درخت و درختچه تا پایان مهر ماه سال جاری، بعنوان یکی از مناطق فعال در توسعه و حفظ فضای سبز شهری مطرح شده است.

مهندس نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دورنمای شهرک خاوران در حوزه فضای سبز تصریح کرد: فضای سبز بعنوان یکی از مولفه های تأثیر گذار و پر رنگ درزندگی مدرن شهری، پیوست لاینفک تمامی پروژه های جاری در شهرک خاوران می باشد و درصددیم با همت تمامی کارشناسان خبره این حوزه، توسعه فضای سبز شهری بعنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی به معنای واقعی کلمه درآتیه این شهرک محقق شود.

گفتنی است در عملیات کاشت ۱۶۵۰ اصله نهال که از امروز آغاز گردیده است، نهال های کاشته شده از نوع کاج سیاه و زبان گنجشک می باشند



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۸/۱۴