در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛ اهدای تابلوی یادبود شهدای مدافع حرم به فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهر باسمنج

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، در این جلسه جناب سروان زینالیان فرمانده حوزه حضرت مهدی (عج) سپاه باسمنج، ضمن بررسی برنامه های پیش بینی شده جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر همکاری تنگاتنگ  مجموعه شهرداری و نیروی مقاومت بسیج  تاکید و اظهار داشت: بی شک در سایه همراهی و همکاری هر چه بیشتر شهرداری های باسمنج و شهرداری منطقه۹ که در یک بخش واحد از شهر تبریز قرار دارند، شاهد اجرای برنامه های متعدد ارزشی در جهت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین بزرگداشت مقام والای شهدای گرانقدر باشیم.

در ادامه این جلسه مهندس نسیانی شهردار منطقه ۹ گفت: گرامی داشت یاد و نام شهداء والا مقام، فرماندهان، جانبازان و ایثارگران حماسه هشت سال دفاع مقدس که صادقانه و خالصانه از مرزهای این مرز و بوم دفاع کردند وظیفه همه ما بوده که امیدواریم در تمامی عرصه های خدمت رسانی پیرو راه این عزیزان باشیم.

مهندس نسیانی افزود: شهرداری همواره در کنار نهادهای ارزشی همچون سپاه است و از هیچ کوششی در جهت همکاری این دو مجموعه دریغ نخواهد کرد و بر این باور است که تعامل و همکاری بین شهرداری و سپاه نقش بسزائی را در توسعه ی فرهنگی جامعه در پی خواهد داشت.

در ادامه ی این دیدار، مهندس نسیانی با تبریک و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید حوزه حضرت مهدی (عج) سپاه باسمنج، ثبات کنونی کشور را مرهون رشادت ها و فداکاریهای نیروهای مسلح کشور، بالاخص پاسداران جان برکف سپاه دانست.

لازم به ذکر است در این دیدار تابلوی یاد بود شهدای والا مقام مدافع حرم که توسط مدیریت فرهنگی و اجتماعی این شهرداری طراحی شده است به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهر باسمنج اهداء شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۶/۲۲