حجت الاسلام آهنگر نژاد:

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، در آستانه ی سالگرد حماسه ی ۹ دی۸۸، با حضور خواهران بسیجی شهرداری این منطقه، نشست روشنگری و بصیرت افزائی با  سخنرانی حجت الاسلام آهنگرنژاد برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام آهنگرنژاد در تبیین حوادث ۹ دی ۸۸ اظهار داشت: فتنه ی ۹ دی، که از طرف دشمنان نظام و انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش، جهت تزلزل و سست کردن پایه های پولادین نظام مردمی و انقلابی برنامه ریزی گردیده بود، به حول و قوه ی الهی و با بصیرت مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی  خنثی گردید.

حجت الاسلام آهنگر نژاد افزود: تدابیر هوشمندانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن این فتنه ی عظیم  و همچنین  ولایت مداری و ولایت پذیری مردم انقلابی به جهانیان اثبات کرد که این انقلاب  با پشتوانه ی عظیم مردمی، همواره در مقابل نقشه های شوم و پلید دشمنان قسم خورده ی نظام و آرمانهای والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گلگون کفن ایستادگی خواهد کرد.

سخنران این نشست در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:  بصیرت و دشمن شناسی، لازمه ی حرکت انقلابی است. از اینرو بصیرت افزائی آحاد جامعه در شرایط حساس کشور و مقابله با تهدیدات نرم افزاری و سخت افزاری دشمن، از اهم موضوعاتی است که با جدیت باید پیگیری شود.

حجت الاسلام آهنگر نژاد در سخنان پایانی خود با اشاره به تلاش مجدد دشمنان در یک ماه گذشته  برای ایجاد  فضای نا امنی و نیز نارضایتی عموم،  با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای تصریح کرد: بزرگترین و بهترین سد و مانع بر سر راه فتنه گران و معاندان نظام اسلامی، وحدت کلمه وحرکت در مسیر  ولی فقیه است و نقش بسیج بعنوان بزرگترین پشتوانه ی مردمی نظام، باید بیش از پیش برای حل مشکلات کشور پر رنگ شود

 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۸/۱۰/۰۶