تکریم از همکاران بازنشسته ی شهرداری منطقه۹ مهندس نسیانی شهردار منطقه۹:

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، در جلسه ای که با حضور مهندس نسیانی شهردار و مهندس آقاجان معاون مالی و اقتصادی و مهندس آبروانی مدیر حقوقی شهرداری منطقه۹ برگزار گردید، از خدمات ۳۰ ساله ی تعدادی از همکاران این منطقه، قدردانی و تجلیل گردید.

در این جلسه مهندس نسیانی اظهار داشت: شهرداری کلانشهر تبریز در مسیر پیشرفت خود مدیون خدمات و تلاش های ارزنده ی همکارانی است که در سالیان گذشته از هیچ کوششی در راستای اهداف این نهاد خدماتی دریغ نکرده اند.

مهندس نسیانی خاطر نشان کرد: حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان بعنوان یک فرهنگ غنی ایرانی همواره مورد تأکید بوده و بسط و گسترش چنین ارزشی در جامعه، ضرورتی اجتناب ناپذیر برای تمامی مدیران و مسئولان نهاد ها و ارگان ها می باشد.

شهردار منطقه۹ در پایان افزود: انسان در مسیر پر فراز و نشیب زندگی منازل مختلفی را طی می کند که بازنشستگی نیز یکی از این منازل است و این مرحله، آغازی دوباره در تعاملات زندگی است که امید است همکاران گرانقدری که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند چراغ راهی برای سایر همکاران و کارکنان  در مسیر خدمت رسانی به مردم فهیم  میهن عزیزمان باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه، با  اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای، از خدمات صادقانه ی آقایان خیر الدین غیبی، علی زینالی، اسد صولتیان، میر صمد غافرین و ذوالفقار خداداد در طول خدمت ۳۰ ساله تجلیل گردید.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۲۴