تشکر معاونت فرهنگی اجتماعی، هنری شهرداری تبریز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی و هنری شهرداری تبریز، با اهدای لوحی، از تلاش ها و فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۹، تشکر نمود.

این لوح که در آستانه ی سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، توسط حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی و هنری شهرداری تبریز، اهدا گردید، بمنظور تشکر از همکاری و تعامل سازنده ی واحد فرهنگی اجتماعی منطقه، تعلق گرفت.

در این لوح تشکر آمده است: از آنجا که همکاری و تعامل سازنده ی آن مدیریت در اجرای برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، بمنظور نیل به اهداف والای فرهنگی موثر بوده است، بدینوسیله از زحمات و تلاش های صورت گرفته تشکر می نمایم.

در جلسه ی اهدای لوح تشکر معاونت فرهنگی اجتماعی و هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی بر لزوم هماهنگی و وحدت رویه در انجام فعالیت های بهینه ی فرهنگی، تاکید کرده و سالجاری را سال بسط و گسترش فعالیت های مهم فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان نمودند.

لازم بذکر است که شهرداری منطقه ۹ تبریز، پیشگام در ارائه ی فعالیت های به روز فرهنگی بوده و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اقدام به احداث و راه اندازی اولین کافه کتاب شهرداری تبریز، در داخل مجموعه ی اداری خود نموده است.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۱۲