تبریک مهندس نسیانی بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹، مهندس نسیانی با صدور پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی، در حالی به استقبال چهل و دومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند ایران اسلامی می روند که  مقاومت بی نظیر و نمونه آنان در طول عمر این نظام مقدس و در مقابل ظلم و ستم دشمنان و بدخواهان نظام، بعنوان برگ زرینی در صفحات تاریخ این کشور پهناور ماندگار خواهد بود.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و در مسیر کمالی که پیر جماران و معمار فقید انقلاب آن را ترسیم نموده، با وجود تمامی مشکلات و کارشکنی ها در جریان و حرکت است و به حول و قوه الهی و با تکیه بر توان داخلی جوانان و دلسوزان نظام، به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

اینجانب به نمایندگی از سوی کارکنان شهرداری منطقه۹ تبریز اعلام می دارم، همگام با مردم ولایتمدار ایران اسلامی و تبریز قهرمان، و همچون چهل و یک بهمنی که با غرور و افتخار، این انقلاب را گرامی داشته ایم، امسال نیز این ایام مبارک را عزیز خواهیم شمرد و در تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای امام  و رهبری، شهدای والای انقلاب ونظام، و شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت کشور، مصمم تر از هر زمان دیگری در این مسیر مبارک، قدم بر خواهیم داشت.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۱۱/۱۷