انجام معاملات در فاز۱ شهرک خاوران با استعلام از شهرداری منطقه۹تبریز

?دکتر حسین زاده گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله در فاز یک شهرک خاوران، نسبت به اخذ استعلام از شهرداری منطقه۹ اقدام نمایند.?

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، دکتر محمد حسین زاده شهردار این منطقه اظهار داشت: با توجه به انجام معاملات گسترده در فاز ۱ شهرک خاوران و نظر به پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی سودجویان، شهروندان محترم لازم است قبل از انجام هرگونه معامله اعم از امتیاز، سهم، قطعه و نقل و انتقال ملکی در محدوده فاز ۱ شهرک خاوران، نسبت به اخذ استعلام از شهرداری منطقه۹ اقدام نمایند.

شهردار منطقه۹ با بیان اینکه اخذ استعلام برای هر معامله ای ملکی الزامی است، افزود: متأسفانه برخی از شهروندان با عدم اطلاع و آگاهی از قواعد مربوط به نکات حقوقی معاملات، اقدام به خرید و فروش امتیاز، سهم و نقل و انتقال ملکی می نمایند که در این راستا مدیریت شهرداری منطقه۹ آمادگی دارد قبل از انعقاد معاملات و بمنظور جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، استعلامات مربوطه را اجرا نماید.

دکتر حسین زاده خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت عدم اخذ استعلام شهرداری، مسئولیت هرگونه پیشامد احتمالی ناشی از عدم متابعت، بعهده معامله کنندگان خواهد بود.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۴۰۱/۰۲/۲۴