آغاز شمارش معکوس برای اتمام بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی خاوران در سال جاری

توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹، عملیات عمرانی احداث بلوار شهدای سلامت در شهرک خاوران با جدیت کامل دنبال می شود.

ه گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، دکتر محمد حسین زاده شهردار منطقه با  اعلام این خبر گفت: با تلاش  کارشناسان و پیمانکاران حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه۹، شمارش معکوس برای اتمام و بهره برداری از بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران که بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی این منطقه در سالجاری می باشد، آغاز شده است.

شهردار منطقه۹  با بیان اینکه این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی می باشد، خاطرنشان کرد: احداث بلوار شهدای سلامت، در حد غربی بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر، به یاد شهدای عرصه سلامت استان و شهر تبریز، به نام بلوار شهدای سلامت نامگذاری گردیده و در ماه آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته دکتر حسین زاده، هدف اصلی شهرداری منطقه۹ از احداث این بلوار، تسهیل در تردد به مراکز درمانی جدید الاحداث در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ بالاخص بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر می باشد.

شایان ذکر است: عملیات خاکبرداری به حجم۲۲۰۰۰ متر مکعب، عملیات زیرسازی لایه زیر اساس به حجم ۳۵۰۰ متر مکعب، عملیات زیرسازی لایه اساس به حجم ۱۷۵۰ متر مکعب، عملیات آسفالت ریزی به میزان ۱۴۰۰تن، جدول گذاری دوبل به طول ۴۰۰۰متر و جدول گذاری تک به طول ۶۰۰۰متر، از اهم اقدامات عمرانی است که در احداث این بلوار عملیاتی می شود.

 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۴۰۱/۰۲/۲۶