در بازدید دکتر زبردست از مراحل ساخت ساختمان آتش نشانی خاوران مطرح شد: پوشش سریع و مطلوب حوادث شرق تبریز با احداث ایستگاه آتش نشانی خاوران

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، دکتر زبر دست فرمانده و مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز به همراه چند تن از مدیران آن سازمان با حضور در شهرک خاوران از روند اجرائی احداث ساختمان آتش نشانی این شهرک بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که مهندس نسیانی شهردار و تنی چند از معاونین و مدیران منطقه۹ هم حضور داشتند، مهندس نسیانی با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال جدید با شتاب بخشی و تسریع در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماههای آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ی زیرساختی خواهیم بود.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: از مهمترین پیش بینی های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به  حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

در ادامه ی این بازدید دکتر زبردست با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی این پروژه، از جدیت مجریان پروژه در ساخت و احداث این پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است ساختمان ایستگاه آتش نشانی خاوران با احتساب عرصه و اعیان در متراژکل۴۱۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد که در حال حاضر عملیات بتن ریزی آن توسط پیمانکار عمرانی در حال اجراست.


 



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۳/۲۱