به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا؛ تداوم توزیع ماسک و غربالگری در بین کارکنان و مراجعه کنندگان

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، یونس آقاجان معاون مالی و اقتصادی منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با ویروس واگیردار کرونا و جلوگیری از شیوع آن، و پیرو دستور العمل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا و برابر مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص الزام استفاده از ماسک، با حضور همکاران واحد سلامت و بهداشت در ورودی ساختمان اداری، ضمن تست سلامت و غربالگری، ماسک در بین کارکنان و مراجعه کنندگان توزیع و از ورود افراد بدون ماسک  ممانعت بعمل می آید.

وی افزود: تمامی تلاش مدیریت شهرداری منطقه از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا برا این اساس بوده که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه اقدام نماید و در این راستا امکانات لازم جهت ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی محل های حضور مراجعه کنندگان و کارکنان را فراهم نموده است.

معاون مالی و اقتصادی منطقه اظهار داشت: تب سنجی روزانه و همچنین تست اکسیژن خون با استفاده از دستگاه پالس اکسیمتر از دیگر اقدامات پیشگیرانه این شهرداری در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان می باشد.

یونس آقاجان تصریح کرد: در خصوص رعایت فاصله اجتماعی نیز تدابیری اتخاذ شده که نسبت به رعایت این اصل مهم در خصوص ارتباط کارکنان با مراجعه کنندگان اقدام می گردد.

گفتنی است روزانه تمامی اتاق ها، سالن ها، سرویس های بهداشتی و … در شهرداری منطقه ۹ ضدعفونی می شود.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۳۹۹/۰۴/۲۳