بازدید شهردار منطقه ۹ تبریز از عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی شهرک خاوران تبریز

دکتر حسین زاده شهردار منطقه ۹ تبریز در این بازدید بر اتمام هر چه سریعتر عملیات نازک کاری ایستگاه آتش نشانی شهرک خاوران توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ تبریزتاکید کرد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، دکتر محمد حسین زاده شهردار منطقه در این بازدید اظهار داشت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان خاوران در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماههای آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ی زیرساختی خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر اتمام هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: ایستگاه آتش نشانی خاوران دارای۸۵۰ متر مربع اعیانی  و ۴۱۰۰ متر مربع عرصه می باشد که توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات نازک کاری این پروژه در حال اجراست.

شهردار منطقه افزود: اجرای تاسیسات برقی، مکانیکی، گچکاری، کف سازی و … از جمله اقدامات در حال اجرا ایستگاه آتش نشانی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

دکتر حسین زاده تصریح کرد: قطعا با تکمیل این سایت، امداد رسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید



منتشر شده در ۱۴۰۱/۰۲/۲۶